דרעי ללפיד: "הפכת את המוכר המזרחי במכולת לתחמן וחסר דעה"

איתי גדסי No Comments on דרעי ללפיד: "הפכת את המוכר המזרחי במכולת לתחמן וחסר דעה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, תוקף בחריפות את כחול לבן וחבר ההנהגה יאיר לפיד, בעקבות סרטון אותו פרסמה המפלגה והציגה בו דמות מזרחית בצורה מזלזלת, "הפכת את מוכר המזרחי במכולת לתחמן, חסר דעה עצמאית". דרעי קרא ליאיר לפיד לבוא ולהתעמת מולו | צפו בסרטון

צילום: Noam Revkin FentonFlash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים אריה דרעי פרסם הערב (שלישי) סרטון שתוקף את ח"כ יאיר לפיד, ושאר ראשי כחול לבן, ויוצא נגדם על רקע הסרטון של כחול לבן, בו מוצג מוכר מכולת ממוצא מזרחי כתחמן שמוציא מס מהלקוחות לנתניהו: "יהיר לפיד, אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים? צעקנו וכאבנו את הפגיעה הקשה שלך כשר האוצר בילדים, בקשישים, בפריפריה, בכולם- חילונים דתיים וחרדים ואתה בורח להסתה השחוקה נגד החרדים?".

דרעי המשיך לתקוף ואמר: "אבל זה לא מפתיע, כי אצלכם בבועה זה לא כחול-לבן, זה לבן-לבן. לא פלא שבסרטון שהעלית הבוקר, הפכת את מוכר המכולת המזרחי לתחמן, חסר דעה עצמאית, שמנסה לעקוץ לקוחות ממוצא מאד מסוים".

השר דרעי קרא ללפיד להגיע לעימות מולו: "מכיוון שאני רואה שיש לך בעיה קטנה בהבנת המציאות, צא מהטוויטר ובוא לעימות מולי, בכל מקום ושעה שתבחר נדבר על הכל וניתן לציבור לשפוט ולבחור" והוסיף עקיצה: "מקווה שלפחות במועד ב' כבר תקבל אישור מהגנרלים".



0 תגובות